Blog MamiArt
V MamiArt neustále sledujeme nové trendy a využíváme je při naši práci. To nejlepší si nenecháváme pro sebe. Pravidelně zde najdete nový článek na aktuální téma ze světa reklamy a marketingu. Sledujte nové trendy společně s námi a udělejte si náskok před konkurencí.
Trendy Designbloku 2019? Návrat do přírody.
Barvy, mocné čarodějky
Několik odstínů společenské odpovědnosti
Tajemství působivé fotografie
Svět podle AI – umělé inteligence
Využití negativního prostoru v grafice a horror vacui
Zapište se do paměti dárkovým předmětem
Jeden den s prezidentem: Lekce politického marketingu pro 21. století
Proč šaty dělají člověka, aneb důležitost designu
Důležitost fotografie na webu
Jak vhodně vybrat barvy? Díky aplikaci Adobe Color!
Pět a půl motivů, které nesmí chybět v žádné vánoční kampani
Jak se staví scéna
Řezaná grafika a reklama
10 tipů pro festival bez naštvaných návštěvníků
Autoři blogu:

Milan je firemní vizionář a stratég. Jeho úkolem je důkladně ověřovat, že jeho kreativní nápady budou v praxi fungovat. Jako věčný akademik neustále sleduje nové trendy a vnáší je nejen do týmu MamiArt, ale také do prací realizovaných pro klienty.

Martin dává nápadům barvu a tvar. Jako správný tatínek dvou dětí přináší do našeho týmu denně klidnou karmu. Po nocích na monitoru sleduje, jak dělají grafiku a design ti nejlepší na světě. V MamiArt pak dokáže dokonalý grafický vizuál vytvořit.

David se na svět rád dívá okem objektivu, přitom uvažuje v kódech. A to má své výhody. Jeho vytříbený pohled na svět v poměru 3:2 spojený s perfektními znalostmi programování dokonale doplňuje tým MamiArt.

Honza se inspiruje a nabíjí v přírodě, nejraději se svou rodinou. Své vytříbené technické znalosti v kombinaci s vybroušeným kreativním talentem přenáší do grafiky a kreativního webdesignu. Logiku a cit pro systém pak společně s Milanem trénují při šachových partiích.

Petr pochází přímo ze srdce Beskyd. Pokud půjdete někdy potemnělými horami a v borůvčí cosi zašustí, nebude to ani medvěd, ani vlk. To Petr čeká na nejlepší záběr s fotoaparátem a objektivem. Jeho vášeň pro fotografování, ale také vytrvalost při práci a hledání nejlepší kompozice jsou tím, co z něj dělá naše rodinné zlato.

Sima má jednoznačné životní krédo: „slovo nelze, neexistuje.“ A tak nikdy neváhá a pro naše klienty je schopna vypátrat výrobce čehokoliv od Kanady (paraplíčka do drinků) až po Nový Zéland (silikonové hrnky). Díky jejímu pozitivnímu přístupu pak dokážeme všichni překonávat jakékoliv hranice.