Blog MamiArt
V MamiArt neustále sledujeme nové trendy a využíváme je při naši práci. To nejlepší si nenecháváme pro sebe. Pravidelně zde najdete nový článek na aktuální téma ze světa reklamy a marketingu. Sledujte nové trendy společně s námi a udělejte si náskok před konkurencí.
Rastr, či vektor? To je, oč tu běží!
Jak se dělá pivovar?
Jak získat přesná online data s novou „cookies“ legislativou?
Influencer jako tvář komunikační kampaně
Třídění odpadu přináší více zábavy a možná přinese i cenu Effie!
Síla fotografování v ateliéru
Jak barevný rok nás čeká?
Jak vytvořit web, aby vyhovoval vašim klientům?
Eco-friendly reklamní předměty jako trend letošních Vánoc
ROI aneb jak se vrátí investice do reklamy
Vzkaz v láhvi jako netradiční komunikační nástroj
Příběh jediné fotky
Jak a proč začít prodávat na internetu?
Recept na přípravu loga a vizuální identity
Není barva na monitoru jako barva na papíře
Autoři blogu:

Milan je firemní vizionář a stratég. Jeho úkolem je důkladně ověřovat, že jeho kreativní nápady budou v praxi fungovat. Jako věčný akademik neustále sleduje nové trendy a vnáší je nejen do týmu MamiArt, ale také do prací realizovaných pro klienty.

Martin dává nápadům barvu a tvar. Jako správný tatínek dvou dětí přináší do našeho týmu denně klidnou karmu. Po nocích na monitoru sleduje, jak dělají grafiku a design ti nejlepší na světě. V MamiArt pak dokáže dokonalý grafický vizuál vytvořit.

David se na svět rád dívá okem objektivu, přitom uvažuje v kódech. A to má své výhody. Jeho vytříbený pohled na svět v poměru 3:2 spojený s perfektními znalostmi programování dokonale doplňuje tým MamiArt.

Honza se inspiruje a nabíjí v přírodě, nejraději se svou rodinou. Své vytříbené technické znalosti v kombinaci s vybroušeným kreativním talentem přenáší do grafiky a kreativního webdesignu. Logiku a cit pro systém pak společně s Milanem trénují při šachových partiích.

Petr pochází přímo ze srdce Beskyd. Pokud půjdete někdy potemnělými horami a v borůvčí cosi zašustí, nebude to ani medvěd, ani vlk. To Petr čeká na nejlepší záběr s fotoaparátem a objektivem. Jeho vášeň pro fotografování, ale také vytrvalost při práci a hledání nejlepší kompozice jsou tím, co z něj dělá naše rodinné zlato.

Sima má jednoznačné životní krédo: „slovo nelze, neexistuje.“ A tak nikdy neváhá a pro naše klienty je schopna vypátrat výrobce čehokoliv od Kanady (paraplíčka do drinků) až po Nový Zéland (silikonové hrnky). Díky jejímu pozitivnímu přístupu pak dokážeme všichni překonávat jakékoliv hranice.