Komunikační kampaně

Styl komunikace musí jít ruku v ruce s podnikatelskou vizí. Stanovený komunikační koncept pak představuje cestu, na které krok za krokem a strategicky plníme cíle našich klientů. Díky jasně danému postupu nevynecháme žádný důležitý detail. Ke kreativitě a zkušenostem navíc umíme přidat reálná data. Klient proto přesně ví, co děláme a věří naší práci. Naše komunikační kampaně mají výsledky, a tak s námi většina našich zákazníků z mnoha odvětví spolupracuje dlouhodobě.

Vizuální identita a online portál pro Asociaci nájemního bydlení (2020-2021)
Ideový koncept a realizace benefitního programu Rodina Residomo (od 2017)
Komunikační strategie, vizuální identita a online propagace jednoho z nejúspěšnějších evropských AI start-upů 24 Vision (2019-2020)
Komunikační koncept pro Statutární město Brno – Třídíme plasty nově (2014)