Pro projekt Třídíme na sněhu klienta EKO-KOM jsme zajistili téměř 100 našich patentovaných třikošů do hlavních českých horských resortů. Třídění tam navíc podporuje outdoorová kampaň, která velmi dobře funguje na cílovou skupinu 25-45 let. Nedařilo se ale efektivně oslovovat cílovou skupinu mladých lidí 18-24 let, kteří dle insightu často mimo domov netřídí a už vůbec neví o možnosti třídění na horách. Ve spolupráci s vítězem světového poháru ve skateboardingu a influencerem Maximem Habancem jsme připravili náměty a scénáře pořadu Resorting Games, kdy vyzývá své fanoušky k trikům na snowskatu.
Zajistili jsme kompletní realizaci pořadu Resorting Games včetně režie a postprodukce a digitální formáty pro podpůrné kampaně na sociálních médiích. To vše jsme podpořili face-to-face víkendovou roadshow Resorting Games, kde mohli Maxovi fanoušci výzvu splnit. Kampaň s online media budgetem pod 100K zajistila na zcela novém Youtube kanálu 150 000 zhlédnutí, z toho 99 000 v požadované cílové skupině. Společně s teasery na kanálech a sociálních médiích Maxima Habance jsme za 2 měsíce zaznamenali celkem 1 050 000 zobrazení formátů Resorting Games! Navíc jsme prokazatelně aktivovali mladé lidi, kteří v diskusích řešili, zda je správné plechovky třídit společně s plasty. Mission: completed!