Grafika a vizuální identita

Vizuální identita dává firmě nebo produktu tvář. Proto se snažíme vždy perfektně pochopit záměry našich klientů a jejich vize. Grafik je při tvorbě loga současně odborníkem i psychologem, který dokonale zná význam barev a písma. Současně musí umět uvažovat nad detaily v kontextu budoucího použití. Při dodržení všech postupů pak logo a vizuální identita nejen pomáhají budovat značku, ale také podporují prodej.

Mæstra – ideové zpracování názvu, vizuální identity, fotografií, videí, obsahu komunikace a internetových stránek prestižního realitního projektu (od 2018)
Ideové a grafické zpracování výstavní expozice automobilky Hyundai Glovis na míru (2020)
Internetové stránky, produktová a vizuální identita pro český start-up Cannrest (2020-2021)
Kreativní grafické zpracování firemních dokumentů (od 2019)
Grafické zpracování vizuálů a reklamních předmětů pro společnou kampaň Borcad a Českých drah (2014)
Logo a vizuální identita Nemocnice ve Frýdku-Místku (2011)
Grafika a vizuál pro prodejny The North Face (2019)