Web, vizuál a kampaně pro bleskový prodej 60 bytů
Developerským projektům se věnujeme od roku 2019 a naše osvědčené postupy od strategie až po realizaci kampaní jednoduše fungují. V tomto konkrétním případě jsme s ohledem na stav trhu a zdánlivě složité zadání prodeje 20 bytů za 3 měsíce, splnili za 3 týdny. Celá 1. etapa projektu 60 bytů byla díky kvalitní týmové práci s klientem vyprodána do 2 měsíců, 50 % bytů druhé etapy bylo vyprodáno za další měsíc.
Marketingová strategie projektu
Nastavení komunikace developerských projektů stavíme na velmi důkladné analýze trhu, konkurence a práci s dostupnými daty. Díky tomu máme jistotu, že prodejní nástroje budou fungovat efektivně, stejně jako kampaně.
Web viladomyhrabuvka.cz
Originální řešení webu používáme od roku 2020. To, že je stále stoprocentně funkční a intuitivní, nám potvrzují průběžné analýzy chování uživatelů. Náš úspěch potvrzuje i to, že naše řešení kopíruje celá řada konkurenčních projektů a agentur.
Komunikační kampaně projektu
Díky precizně připravené strategii víme, kdy, kde a jak realizovat kampaně pro úspěšný prodej nemovitostí. V daném regionu jsme pracovali se specifickou cílovou skupinou v konkrétní lokalitě, a to prostřednictvím online, outdoorové a mediální kampaně.