Štítek: marketing

Jak oživit komunikaci a branding? Instagramovou mobilní fotografií!

Spousta manažerů považuje fotografii za pouhý doplněk internetových stránek, článku nebo publikované novinky a nevidí v ní žádnou přidanou hodnotu. Nicméně s trendem zrychlování a zjednodušování komunikace se stále častěji sází na vizuální informaci. Kvalitní fotografie na Instagramu pak může branding zajímavě oživit.


Jak se ukázat turistům a neudělat si odstudu?

Jako nadšený světoběžník navštívím tu a tam různá turistická informační centra. Nebál bych se říct, že vlastním velkou sbírku různorodých tištěných materiálů propagující jednotlivé destinace cestovního ruchu téměř ze všech světadílů. Mnohdy jsou to nádherné tiskoviny, kterými se rád inspiruji při práci. Bohužel také vlastním několik kousků především z České republiky, které jsem uschoval pro výstrahu nám i budoucím.


Je cena grafiky stejná jako cena grafika?

Snem každého podnikatele v oboru reklamy a grafiky je dlouhodobě spokojený klient. Cesta ke spokojenosti začíná u profesionálně odvedené služby a končí u adekvátní ceny. Grafik se může vnímat jako umělec, který vytváří hodnotné dílo, zatímco klient může na grafiku pohlížet jako na spotřební zboží. Stanovení cenové rovnováhy mezi grafikem a klientem pak může být kámen úrazu.


Place-branding inspirace z Kanady. Aneb Regina není žádná díra.

V minulém blogu jsem nepřímo sepsul nejednu obec a nejedno město. Kdekdo se v mém článku našel. Jak se říká, potrefená husa se vždy ozve. „No jo, Anděli, minule jsi všechno pěkně hejtoval, ale co jsi ty vlastně v životě dokázal?“ „Já? Skoro nic, zato jsem ve škole uměl opisovat."


Příběh: Jak udělat z odpadů trend a z odpadové značky brand?

Projekt Čistý festival je pro mě jako vlastní dítě. Před osmi lety jsem jej počal a staral se o něj více, než o všechny ostatní komunikační kampaně. Tento týden slaví tenhle kluk osmé narozeniny. Pro mě je to příležitost k tomu, abych představil jeho životní příběh.


Responzivní web je bránou ke 42 procentům českých uživatelů internetu.

Máte relativně nové webové stránky, a přesto se vaší firmě nebo projektu nedaří tak jak by jste očekávali? Provozujete oddělenou mobilní verzi stránek, web optimalizovaný pro určité rozlišení a říkáte si, že to musí být dostatečné? Omyl, s rostoucí oblibou smartphonů a tabletů je nutné mít takzvaný responzivní web. Bez něj potenciálně přícházíte o tu třetinu klientů, která používá při prohlížení internetu chytré mobilní telefony a také ztrácíte desetinu uživatelů internetu, kteří se on-line připojují přes tablety.