V MamiArt věříme, že poctivou prací lze dosáhnout vysokých cílů. Díky této víře, neustálému učení a sledování trendů jsme v posledních 20 letech překonali společně s našimi klienty celou řadu horizontů, nastartovali nespočet nových úspěšných příběhů.
2024+
Naše vize
Chceme být stále těmi, kdo i přes dynamický růst a zásah v Česku i střední Evropě budou držet individuální a profesionální přístup společně s vysokou kvalitou naší práce.
2023
Beskydy a Praha
Za jediný rok jsme vyrostli dvojnásobně. Nový management firmy přináší klientům ještě efektivnější, ale přesto stále individuální přístup. Začínáme pracovat na novém konceptu MamiArt Praha.
2021
Úspěch v Effie
Díky spolupráci s Miraiem jsme dostali projekt Čistý festival do finále nejprestižnější marketingové soutěže Effie. Porotu zaujaly především skvělé výsledky online kampaní. Naši kategorii vyhrává IKEA, končíme v top 5.
2020
Děláme development
Poprvé komunikujeme prodej developerského projektu. Výsledek? Na klíč jsme pro klienta zpracovali vizuální identitu a webovou prodejní platformu pro 172 bytů. První etapa byla vyprodaná za 2 měsíce, celý projekt za půl roku.
2019
Vstupujeme do AKA
Chceme být mezi nejlepšími v českém marketingu, a tak vstupujeme do Asociace komunikačních agentur. Pravidelně se setkáváme a společně se učíme trendům se špičkovými odborníky.
2018
10 000 000!
Náš tým funguje jako dobře namazaný stroj, a tak poprvé překonáváme roční obrat 10 000 000 korun!
2015
Online in-the-house MamiArt
Reagujeme na boom v onlinu. Rozšiřujeme tým a začínáme přímo v MamiArt vytvářet na klíč weby, e-shopy a online kampaně. Naše marketingové služby se tak stávají zcela komplexními.
2013
Rosteme trojnásobně
Po necelých třech letech je nutné rozšířit tým. Přichází David, Sima, Marek a Mára. Díky tomu řešíme grafický design a produkci kampaní ještě rychleji a efektivněji.
2010
Pěkně ostrý start MamiArt
V jedné místnosti ve dvou lidech zažíváme pěkně ostrý start pod značkou MamiArt. Vyhráváme soutěž o logo nemocnice Frýdek-Místek. Produkujeme celoplošnou kampaň Čistý festival pro EKO-KOM, tu realizujeme dodnes.
2008
Marketingová strategie Moravskoslezského kraje
Jako vedoucí týmu zpracovatelů Milan stál za vznikem Marketingové strategie cestovního ruchu Moravskoslezského kraje pro období 2008-2013. Ta rozdělila v regionu z EU stovky miliónů korun.
2004
Oslavy vstupu do EU
Milan ještě na volné noze ve svých 20 letech realizoval pro město Frýdek-Místek na klíč oslavy vstupu do EU, to od zpracování konceptu přes produkci až po realizaci. Jízda světem marketingu začíná!