Vzkaz v láhvi jako netradiční komunikační nástroj

Vzkaz v láhvi jako netradiční komunikační nástroj

Nejlepší nápady přicházejí jako blesk z čistého nebe. Stejné to bylo jeden večer u táborákového ohně. Večer pomalu končil, láhev vína od Petra Bízy byla prázdná. A v tom mi to hlavou problesklo. Předemnou je prázdná láhev, která může předávat poselství a nést příběh. Geniální komunikační nástroj pro naši značku víno-design.cz!

Jednoduchý nápad o poselství a příběhu jsem po celý víkend rozvíjela v hlavě a v pondělí jsme v MamiArt rozjeli akci. Společně jsme dali dohromady koncept. Příběh lahve, která po vypití prošla kompletní proměnou, aby mohla dále naše klienty informovat, sdělovat myšlenky, nabízet produkt a psát nový příběh.

Než jsme nápad realizovali, proběhla pečlivá příprava. Klíčem k úspěchu a zároveň prvním kamenem úrazu byl dostatek prázdných lahví. Nezbývalo tedy nic jiného, než zaúkolovat celý firemní personál, který musel povinně donést určené množství lahví od vína. Nutno podotknout, že někteří kolegové se úkolu zhostili poctivě a povinný počet značně navýšili. A pak začala samotná výroba lahví s poselstvím.

Jak proměna prázdné láhve proběhla? V komunikačním konceptu „vzkaz v láhvi“ jsme se zaměřili především na nejmenší detaily. Každá láhev s výroční etiketou musela být originální, posvěcená ruční prací, prostě jedinečná. Příprava začala designem etiket. Ten byl zkušebně vypálen na dřevěnou etiketu, abychom měli jistotu, že každičký detail bude dokonalý. A pak přišly na řadu zlaté české ručičky, které umístily unikátní etiketu na láhev. Veškeré dekorativní prvky výsledného designu na sebe dokonale navazovaly a společně ladily.

A pak se na scéně objevilo to hlavní – vzkaz v lahvi. Ten jsme převázali stylovým provázkem a důkladně zapečetili, aby nedošlo k poškození obsahu a vzkaz se dostal do správných rukou! Detail v podobě pečetidla s logem víno-design.cz byl pomyslnou třešičkou na dortu.

Po kompletaci jsme takto připravenou láhev uložili do retro krabičky a doplnili vychytávkami. Celé výsledné balení proběhlo v duchu filozofie Steva Jobse a značky Apple. Adresát, ke kterému vzkaz v láhvi putoval, musí mít radost již z rozbalování. A samotná myšlenka našeho nového produktu jej musí nadchnout.

Každá láhev má svůj příběh, ať plná nebo prázdná. Pojďte společně s námi vyprávět příběh vaší firmy jedinečným způsobem!

Autorem článku je Petra Čaganová

Aktuálně z blogu: