Rezidence Park Hrabůvka

Náš debut v marketing developmentu: za půl roku vyprodáno 172 bytů

V roce 2020 jsme přijali výzvu komunikovat prodej nově vznikajících bytů. Developer nám dal důvěru podílet se jednom z největších projektů posledních let nejen v Ostravě, ale v celém Česku. Základem kampaně a prodejů se stal zcela nový koncept internetových stránek z naší dílny. Spojení vizualizací domů a bytů s přírodním vizuálem a intuitivními možnostmi prohlídky nabídky bytů přineslo úspěch. Projekt byl vyprodán za půl roku. 

Internetové stránky rezidenceparkhrabuvka.cz

Klíčem k úspěchu projektu bylo zajistit přehlednou prezentaci velkého množství bytů ve dvou domech. Ideově jsme tak zpracovali zcela nový koncept webu, na kterém se uživatelé snadno dostali k informacím o bytech a především ke kontaktu a rezervaci. 

Grafický vizuál projektu

Pro developerské projekty je stěžejní spolupráce s architektem, který je nám schopen připravit vizualizace na míru. V tomto případě jsme se rozhodli pro slogan a koncept  „Bydlení s kouskem přírody“, tomu jsme přizpůsobili barevné schéma i typografii. Výsledkem byl nejen čistý elegantní web, ale také celý klíčový vizuál na podporu prodeje.