Pro projekt Třídíme na sněhu klienta EKO-KOM jsme zajistili téměř 100 našich patentovaných třikošů do hlavních českých horských resortů. Třídění tam navíc podporuje outdoorová kampaň, která velmi dobře funguje na cílovou skupinu 25–45 let. Nedařilo se ale efektivně oslovovat cílovou skupinu mladých lidí 18–24 let, kteří dle insightu často mimo domov netřídí a už vůbec neví o možnosti třídění na horách. Ve spolupráci s vítězem světového poháru ve skateboardingu a influencerem Maximem Habancem jsme připravili náměty a scénáře pořadu Resorting Games, kdy vyzývá své fanoušky k trikům na snowskatu.
Zajistili jsme kompletní realizaci pořadu Resorting Games včetně režie a postprodukce a digitální formáty pro podpůrné kampaně na sociálních médiích. To vše jsme podpořili face-to-face víkendovou roadshow Resorting Games, kde mohli Maxovi fanoušci výzvu splnit. Kampaň s online media budgetem pod 100K zajistila na zcela novém Youtube kanálu 150 000 zhlédnutí, z toho 99 000 v požadované cílové skupině. Společně s teasery na kanálech a sociálních médiích Maxima Habance jsme za 2 měsíce zaznamenali celkem 1 050 000 zobrazení formátů Resorting Games! Navíc jsme prokazatelně aktivovali mladé lidi, kteří v diskusích řešili, zda je správné plechovky třídit společně s plasty. Mission: completed!