Heimstaden 

Showroomingové akce naplnily byty určené k pronájmu

Heimstaden je největší poskytovatel nájemního bydlení v České republice. Od roku 2016 pro tohoto klienta vymýšlíme kreativní kampaně, které posilují vztah s nájemníky. Klíčovým heslem této úspěšné spolupráce je: „Slovo nejde, neexistuje“. V tomto duchu se odehrály také showroomingové akce Ochutnej Zahrádky v letech 2019 a 2021, které měly mladé lidi přimět pronajmout byty v rekonstruovaných domech v dříve vyloučené lokalitě Ostrava-Kunčičky. Showrooming navštívilo celkem 285 zájemců a byty byly v rychlém tempu kompletně pronajaty. Díky cílení lokalita nyní omládla, a především zcela díky novým obyvatelům zcela změnila charakter.

Web a rezervační systém www.vzahradkach.cz

S ohledem na velký očekávaný zájem o showroomingové akce jsme vytvořili na míru designový informační web s rezervačním a e-mailingovým systémem. Díky tomu jsme my i makléři měli stoprocentní přehled o struktuře návštěvníků. Každý byl pak na místě „hýčkán“ jako V.I.P.

Idea a produkce akcí 

Realizace akcí měla proběhnout na klíč a dle zadání v zahradních vnitroblocích bytových domů. Proto jsme je pojali jako obří garden party se stylovým obřím grilem a street food, ve velkokapacitním stanu nechybělo upcyklované artové posezení, o program se postarali nejlepší čeští stand-up komici a DJ. A nechyběli samozřejmě makléři, kteří prováděli zájemce jejich budoucími domovy.