Efektivní kreativní kampaň oceněná shortlistem Effie
Příběh ideje třídění plastových kelímků za piva se začal psát v roce 2008 a trvá s mnoha proměnami dodnes. Milanova myšlenka realizovaná pro klienta EKO-KOM se postupně rozrostla v online, mediální a face-to-face promo kampaň na 20 hlavních českých festivalech. Cílem je přitom aktivovat k návyku třídění odpadů cílovou skupinu 18-35 let. Obsah kampaně se v průběhu let mění, stejně jako se změnily generace návštěvníků festivalů. Proměny se daří dobře, v roce 2021 jsme byli ve finále nejprestižnější české marketingové soutěže Effie, posledních 7 let produkujeme díky projektu dramaturgicky i technicky jednu ze scén na festivalu Colours of Ostrava.
Vizuál, online kampaně a web cistyfestival.cz
Projekt prošel několika vizuálními obměnami, poslední pochází z roku 2020. To jsme navázali spolupráci s Miraiem. Právě toto spojení se stalo klíčem nejúspěšnějšího období kampaně, která dosahuje neuvěřitelných výsledků a virality. Dnes mají sociální média projektu přes 12 tisíc sledujících a další tisíce lidí odebírají novinky newsletterem na základě přihlášení k odběru na webu projektu.
Produkce promoakcí na festivalech
Náš tým promotérů každý rok vyráží na 20 akcí po celé České republice, aby zajistil aktivaci mladých festivalových návštěvníků k třídění odpadů. Produkčně to obnáší nejen celoroční práci, stovky hodin příprav a tisíce kilometrů v autech. Připravujeme na klíč také aplikace grafického vizuálu, bannery, stánky, promo pulty, trička, tištěné i online materiály a mnoho dalšího.