Čistý festival

Efektivní kreativní kampaň oceněná shortlistem Effie

Příběh ideje třídění plastových kelímků za piva se začal psát v roce 2008 a trvá s mnoha proměnami dodnes. Milanova myšlenka realizovaná pro klienta EKO-KOM se postupně rozrostla v online, mediální a face-to-face promo kampaň na 20 hlavních českých festivalech. Cílem je přitom aktivovat k návyku třídění odpadů cílovou skupinu 18-35 let. Obsah kampaně se v průběhu let mění, stejně jako se změnily generace návštěvníků festivalů. Proměny se daří dobře, v roce 2021 jsme byli ve finále nejprestižnější české marketingové soutěže Effie, posledních 7 let produkujeme díky projektu dramaturgicky i technicky jednu ze scén na festivalu Colours of Ostrava. 

Efektivní kreativní kampaň Čistý festival oceněná shortlistem Effie

Vizuál, online kampaně a web cistyfestival.cz 

Projekt prošel několika vizuálními obměnami, poslední pochází z roku 2020. To jsme navázali spolupráci s Miraiem. Právě toto spojení se stalo klíčem nejúspěšnějšího období kampaně, která dosahuje neuvěřitelných výsledků a virality. Dnes mají sociální média projektu přes 12 tisíc sledujících a další tisíce lidí odebírají novinky newsletterem na základě přihlášení k odběru na webu projektu.

Profesionální zpracování aktivačních kampaní

Produkce promoakcí na festivalech

Náš tým promotérů každý rok vyráží na 20 akcí po celé České republice, aby zajistil aktivaci mladých festivalových návštěvníků k třídění odpadů. Produkčně to obnáší nejen celoroční práci, stovky hodin příprav a tisíce kilometrů v autech. Připravujeme na klíč také aplikace grafického vizuálu, bannery, stánky, promo pulty, trička, tištěné i online materiály a mnoho dalšího.

Produkce promoakcí
Produkční ráce na festivalu