Komunikační kampaň pro čistější festivaly a lyžařské areály

koncept & management, branding  |  vizuální identita  |  mediální kampaň  |  outdoorová kampaň  |  grafické práce, tisk & produkce  |  internetové stránky  |  sociální sítě  |  propagační předměty  |  průzkum veřejného mínění

předchozí reference zpět na přehled další reference

Čistý festival

Na začátku, v roce 2008, byly české letní festivaly doslova zasypány odpadky. Pak přišla vize čistých festivalů a spojení se společností EKO-KOM, která v České republice zastřešuje třídění odpadů. Dnes jsou značky ČISTÝ FESTIVAL a TŘÍDÍME NA SNĚHU fenoménem a systém komunikace třídění odpadů na letních festivalech a sjezdovkách světovým unikátem. Vývoj kampaně a systému projektu Čistý festival probíhal postupně na základě několika dotazníkových šetření a stanovené komunikační strategie. Výsledek můžete vidět společně s dalšími stovkami tisíc lidí každým rokem na největších českých festivalech, ale také lyžařských resortech. Ať se budete procházet na Colours of Ostrava nebo třeba v lyžařském areálu na Klínovci, nezapomeňte třídit odpady do designových košů. Třídění odpadů totiž přináší více zábavy!

Čistý festival

předchozí reference zpět na přehled další reference