Nová vizuální identita pro znovuzrozenou společnost

branding   |   korporátní identita   |   grafické práce   |   tisk & produkce   |   internetové stránky

předchozí reference zpět na přehled další reference

Po letech krize se někdejšímu textilnímu závodu Slezan podařilo nastartovat svou obrodu. Dříve opuštěné tovární budovy ožívají novým životem, novými možnostmi. MamiArt byl osloven k vytvoření nového logotypu, který měl být mostem mezi historickou minulostí a dynamickou budoucností společnosti. Inspirací pro vytvoření nového logotypu byla historická budova dřívějších skladů bavlny, která má symbolizovat změny a po plánované rekonstrukci se dočká nového využití. Současně s novým logotypem začal MamiArt pracovat na nové vizuální identitě společnosti. Firemní merkantilie a internetová prezentace v jednotném stylu odrážejí silnou a prosperující znovuzrozenou značku.

 

předchozí reference zpět na přehled další reference