Unikátní komunikační kampaň pro čistější festivaly

koncept & management, branding  |  vizuální identita  |  mediální kampaň   |   outdoorová kampaň   |   grafické práce, tisk & produkce   |   internetové stránky   |   sociální sítě   |   propagační předměty   |   průzkum veřejného mínění

předchozí reference zpět na přehled další reference

Na začátku, někdy před desíti lety, byly české letní festivaly doslova zasypány odpadky. Pak přišla vize čistých festivalů a spojení se společností EKO-KOM, která v České republice zastřešuje třídění odpadů. Dnes je brand ČISTÝ FESTIVAL fenoménem a systém komunikace třídění odpadů na letních festivalech světovým unikátem. Vývoj kampaně a systému projektu Čistý festival probíhal postupně na základě několika dotazníkových šetření a stanovené komunikační strategie. Výsledek můžete vidět společně s dalšími stovkami tisíc lidí každým rokem na největších českých festivalech. Až se budete procházet na Colours of Ostrava nebo na Rock for People, nezapomeňte třídit odpady do designových košů. Třídění odpadů totiž přináší více zábavy!

 

předchozí reference zpět na přehled další reference